Meritoros

Kariera

W związku z umacnianiem pozycji naszej firmy na rynku usług księgowych i ciągłym rozwojem działalności, systematycznie stwarzamy nowe miejsca pracy.

Poszukujemy osób pragnących związać swoją karierę z branżą finansową i zapewniamy możliwość zdobycia bardzo obszernego doświadczenia w dziedzinach, w których operujemy.

 

Nasi pracownicy maja również możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych podczas szkoleń oraz aktywnego wyboru ścieżki kariery.

Ponadto zapewniamy sympatyczną atmosferę i bardzo dobre warunki w miejscu pracy.

Pakiet benefitów oferowany naszym pracownikom zawiera m.in.:

elastyczny czas pracy - sam wybierasz swoje godziny pracy

kartę Multisport

prywatną opiekę zdrowotną

dodatkowe dni płatnego urlopu wypoczynkowego - aż do 45 dni w roku!

świadczenia urlopowe

atrakcyjny system dodatkowych premii


Wszystkie bonusy są niezależne od wybranej przez pracownika formy zatrudnienia.
Wszystkie staże odbywane w naszej firmie są płatne.
Warto nadmienić, że studenci rozpoczynający swoja karierę w Meritorosie również są objęci pakietem bonusów po spełnieniu kilku warunków związanych min. długością zatrudnienia.

Zapraszamy do aplikowania na aktualnie
prowadzone procesy rekrutacyjne

Księgowa/Księgowy
Nr oferty: KS-KRK/2021
Miejsce pracy: Kraków - Centrum

Opis stanowiska:

  • prowadzenie księgowości dla klientów biura - pełna księgowość, księgi przychodów i rozchodów; spółki polskie i zagraniczne
  • obsługa kadrowo-płacowa klientów
  • sporządzanie deklaracji dla US i ZUS
  • sporządzanie raportów na potrzeby klientów
  • utrzymywanie relacji z klientami
  • nadzór nad młodszymi księgowymi i stażystami
  • kontakty z instytucjami skarbowymi i ZUS

Oferujemy:

  • udział w szkoleniach finansowanych i współfinansowanych przez pracodawcę
  • stałe zatrudnienie
  • prywatną opiekę medyczną
  • dodatkowy urlop płatny
  • kartę Benefit
  • elastyczny czas pracy

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum pięcioletniego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości - mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
  • obowiązkowo doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • doświadczenia w prowadzeniu rozliczeń z ZUS
  • praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, VAT, prawa ubezpieczeń społecznych
  • umiejętności obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, oraz programów księgowych (Symfonia, Comarch Optima)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
  • sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • umiejętności analitycznego myślenia

Oferty zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów procesu rekrutacji prosimy przesyłać na adres career mail

CV
Należymy do klubu gazel biznesu!